آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها و فروش

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟خدمات بلاگ ما به شما :آموزش دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ ومشاوره ، آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها ، آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها و فروش

آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها و فروش

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟خدمات بلاگ ما به شما :آموزش دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ ومشاوره ، آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها ، آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها و فروش


سلام
اوقاتتون بخیر !
اگه بخوایم بگم بهتون که قبل از گذروندن وقت ارزشمندتون توی بلاگ ما درنهایت به چه نقطه ای می رسیدبهتره این توضیح رو با دقت بخونید .
کلا هدف یا به قول مارکترها تارگت بلاگ ما آشنایی عموم مردم با دیجیتال مارکتینگ و چرایی الزام دیجیتالی شدن کسب و کارها در این دنیای اینترنتی می باشد .
اگه دنبال آموزش و مشاوره و خدمات اقتصادی راجب این حوزه هستید میتونید مارو توی اینترنت و social media ها دنبال کنید.!

Instagram: @_digital_dream
yahoo mail: niloofarsadeghi0938@yahoo.com

  • ۰
  • ۰

 

 

 

همانطور که فروش و سود برای شما خوشایند می‌باشد، باید دنبال کننده شما نیز از محتوای شما و یا آن عامل ارتباطی که توسط شما ساخته شده است ، لذت ببرد .

برای رسیدن به فروش نیازمند کیفیت بالای محصولات و علاوه بر آن کیفیت و نظم در انتشار محتواها هستید . همانطور که درک مردم و فعالان اقتصادی از این صنعت بالا میرود ، میزان خواسته ها و توقع مردم از محتواهای تولید شده نیز بالا میرود . 

شما باید برای ماندن در این ماراتن رقابتی محتوایی تولید کنید که کیفیت و ماندگاری در ذهن مردم ایجاد کند. 

نظم و کیفیت محتواهای شما نشان دهنده‌ی کیفیت محصولات شما نیز خواهند بود 

یعنی کیفیت محصولات شما عامل مهمی است که از گذشته به آن تاکید میشده حال نیزبایدحفظ شود ، حالا در این دوران محتوا و محصولاتی که نشر پیدا میکند نیز باید 

کیفیت بالایی داشته باشند . 

نظم در محتوا منظور بر ساختار و ظاهر پیج و سایت یا اپلیکیشن شما می باشد و علاوه براین به نظم در انتشار محتواها نیز اشاره دارد ، یعنی برای مثال اگر عادت دارید روزانه دوتا استوری میگذارید این عدد را در حداقل روزانه خود حفظ کنید و یا اگر یک روز درمیان پست گذاری میکنید این روند را ادامه دهید .

سعی کنید در هر محتوای معرفی و یا تبلیغاتی در ابتدا به ایجاد نیاز بپردازید و سپس سراغ معرفی محصول یا ویژگی خدمت بروید و درنهایت مخاطب را راضی و قانع به خرید کنید . 

حالا اینکه مخاطب این محصول یا خدمت را از شما بخرد و یا رقیبتان کاملا وابسته به هنر 

و عملکرد شما دارد .

در بخش معرفی محصول و خدمت باید دقت کنید که کوتاه توضیح دهید و هر آنچه که برای کاربر جذاب و یا مفید خواهد بود را بیان کنید.

تمامی مراحلی که ذکر شد نیازمند به استراتژی و برنامه‌ای درست می باشد .

دقت کنید مهم ترین هدف شما نگرش کاربر می باشد این تغییر یا ساخت نگرش جدید سبب 

اعتبار و آبرو و درنتیجه فروش سبز برای شما خواهد شد.

موفق باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی